Rock that body

Gårdagen. Förfest med tjejerna i Emmas nya lägenhet. Spel, Med andra ord, och dans. Så enkelt perfekt, så jävla kul. Självklart vann jag och Tilly. Emma och Emma kom ikapp i slutet med det var pga att Tilly tyckte synd om dom och hjälpte till. Senare kom Linn med för att fylla på och tagga innan vi drog till Grand. Länge sen vi var på Grand, men jag hade gratis biljetter och hörde att det var många som skulle dit. Halva priset i baren ledde till bara shots och riktigt skumma dans stilar. Stället är dött enligt mig, Grand har fått konkurrenter och folket är på de andra ställena. Men det blir vad man gör det till och jag hade en av de bästa kvällarna på länge. Tack till mina tjejer!

Lite bilder från Iphonen.. '
Jag & Tilly är rosa, Emma & Emma är gul. Illa!



Jag (i nya rakluggen!), Emma & Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0