Sökes

Sjuk i en vecka, långt ifrån trevligt. Nu ledig i två dagar. Ska passa på att kolla upp en sydafrika resan jag är sugen att åka med på. Per sitter inne med informationen så ska kolla med han över en glass imorgon. Ett av drömmresemålen så håller tummarna! Förra måndagen blev det en plåtning med Alex och Veronica, inte fått de färdiga bilderna än men några under arbetet tog jag själv. Uppe tidigt så frukost medan jag stylade. Innan vi kom ut till skogen så gick solen i moln. Stackars modellen fick vänta i endast skjorta mellan solglimtarna. Kallt som fan! Fick även reda på att min fotograf ska flytta till Thailand, så nu söker jag en ny. Öppen för alla förslag! Enda kravet är att hon/han ska kunna plåta modeller och är go & gla'!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0