Inside and outside

Ligger hemma sjuk idag. Började få ont i ögonen igår och svullnad, som gav mig extrem huvudvärk. Vaknade med värre huvudvärk och vågar inte gå ut för ögonen ser ut som ett ufo. Ligger och lyssnar på tv, skönare att blunda och Tyra Banks Show visas nu. Roligt och galet program. Fick mig att tänka på min hälsa och jag är alltid lika sugen på att börja bli hälsosam men aldrig lyckats. Träning, motiverad i början men efter tid så hittar man på ursäkter eller så får man mycket jobb och viljan försvinner med tiden. Mat, älskar godis och krämiga såser men även sallad och gröt. Tyvärr är godiset mer lockande och lättare att fixa. Ska leta upp en diet nu på nätet. Har alltid fått höra "du är så smal, sluta tramsa varför behöver du en diet?". Vad jag hatar att höra det! Visst jag är smal men jag har farligt fett jag med, finns där även om man är smal. Hade inte tänkt att vi anorektiker utan jag tänker fixa min insida! Utsidan är okej men jag lovar och vet att insidan skriker efter förbättring! Det är insidan som räknas och det är mitt nya mission!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0