Allmänt

Ledig helg! Hjälpt min mormor att flytta i lördags, ingen lång flytt som tur va. Från hennes tre till tvåan bredvid. Smidigt att lyfta ut ur skåpen och direkt in i de nya. På kvällen blev det knytkalas, hehe lite old kanske men mycket trevligt och gott. Alla som kom på festen tog med sig mat och så delade vi på allt. Mot 12 tiden gick de flesta hem men jag, Kim och Fidde drog in till stan för att kolla in hård rocks kvällen på Zätas, hård rock är inte min starkaste sida precis. Inte helt anti det men det är absolut ingen fest musik enligt mig.
Idag åkte jag till mormor igen för att umgås och se det sista komma på plats. Senare kom gårdagens gäster för att hjälpa till att äta upp resterna. Blev jätte mycket mat över från igår. Nu äter jag och Kim chokladpudding och kollar på bingolotto, Inte min ide! Kim skulle tvunget ha en lott när jag köpte en till mormor. Filmerna börjar vid 9 på tv och då får han spela i pauserna istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0