My day

Frukost på Stålboms. Helt okej men frukost hemma är alltid den bästa! Försökte lära mig att blogga från en iphone men gick då inte så därför får det bli nu lite senare. Har köpt mig fina varma vantar, märkte imorse när jag skrapade runtorna på bilen att det var lärldigt kallt!
Snart ska jag gå in till stan för att kolla på Drottningblankas årliga modevisning, måste ju gynna och stötta min gamla skola. Min lilla syster är modell för hennes bästa vän och tänkte hjälpa dom med att fota och hurra högst i publiken. Showen hålls i the black box, ligger i kulturhuset och temat är färg. Gilla't! Efter den blir det lätt mat på stan och dirket till bion. Ska se Harry Potter, känns väldigt utdraget med filmerna men har man hållt i ändå tills slutet så måste man ju se. Är bara två filmer kvar nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0