Förkylning

Fick gå hem från jobbet för mår långt ifrån bra. Har varit förskyld ett tag, hostar och är hes. Inte mått dåligt alls över det förutan idag. Konstigt nog så lånade jag mammas hostmedicin igår så tror den är problemet. Konstigt sammanträffande annars. Enligt flaskan ska tydligen ta den max 4 gånger per dag vid behov. Jag tog den 2 gånger igår och en gång imorse. Innehåller morfin, så ingen bilkörning. Men mamma sa att man bara ska ta den innan man går och lägger sig. Så har nog gjort fel. Hoppas det är problemet så jag kan gå till jobbet imorgon. För idag orkar jag knappt resa mig upp utan att bli yr och helt utmattad. Hostar hellre än dricker den medicinen, om jag kommer må sämre av den. Nu ska jag sova igen, detta var dagens ansträgning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0