Varberg

Hade fullt upp i helgen. Johan på fredagen, vännen Emma Johanssons födelsedag på lördagen och på det arbetade jag hela helgen. 
Idag har jag tagit mig en lång sovmorgon, sitter fortfarande i pyjamas och dricker te. På torsdag blir det Stockholm! Stannar där till slutet av veckan. Blir förbundsstämma och en riktig efterlängtad sådan. Hotell, god mat, nya människor och politik. Kanske kan få lite fri tid till shopping i stor staden.
Vid två kommer killen hem och då blir det en tripp till Varberg för att inskaffa nya byxor till mig. Komiskt nog så gick mina gamla jeans leggings sönder. Väl använda och nytvättade, så dom sprack. Även om jeans på jeans är rätt inne så tycker jag det är snyggare med svarta byxor till min jeans skjorta. Förhoppningsvis kan jag hålla fingrarna i styr och bara köpa dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0