Hälsans Hus

Igår stod jag på Hälsans Hus hela dagen. Dom hade öppet hus i deras nya lokaler. Sålde deras smink Dermanod som är gjort utav 100% naturliga ämnen. Sminkade personalen och kunder, samt delade ut mina visitkort. Personligen är jag lite skeptisk till natursmink, Ids mineral foundation älskar jag men annars kan jag tycka att det inte sitter riktigt och att skuggorna inte innehåller mycket pigment. Men Dermanod var helt okej. Visst är mitt eget företagssmink mycket bättre men det är även gjort för att hålla kraven för makeup artisters alla utmaningar.
Miljön på Hälsans hus är helt underbart! Man känner direkt när man kommer in den fridfulla miljö. Innan dörrarna öppnades för nyfikna besökare så gick personalen iväg och mediterade för att förbereda sig för dagen. På Hälsans Hus har dom olika behandlingar som massage, fotvård, ansiktsbehandlingar mm samt olika träningsformer som tex yoga och afrikansk dans. Är riktigt sugen på att börja med yoga! Verkar så fridfullt samtidigt som man tränar kroppen. Tror alla mår bra utav en avslappnings dag i veckan.


  
Dermanods produkter - Afrikansdans - Dermanods natursmink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0