Supersize vs superskinny

Mitt favorit program som nu går på tv igen. Är väldigt intresserad utav hälsa och mat, även om jag inte i alla lägen följer reglerna. Att se folks liv förändras och hur illa man kan må på insidan som utsidan av mat. Det är även det enda programmet som inriktar sig på folk som är underviktiga och det är min favorit del! Alla ser inte det problemet som lika stort som att vara överviktig. Jag personligen hade problem med att gå upp i vikt när jag var yngre. Åt mest i hela familjen men ändå stod jag still. Som tur var vände det. Anna Richardson som är otroligt rolig och testar dom sjukaste dieterna. Tycker hon bara bevisar att det finns bara en väg till drömmålet, motion och hälsosam mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0