Studenten!

Idag tar min kära Linn studenten och eftersom jag känner henne rätt väl så kommer hon vara full hela dagen. När det gäller sprit är hon bäst och roligast. Vad ska man ha på sig? Som vanligt lyckas jag alltid jobba de dagarna solen skiner och denna veckan har det varit topp väder och jag har jobbat sex dar. Första dagen ledig idag och det är riktigt härligt strand väder ute! Stranden har jag inte tid med för 14.00 springer studenterna ut. Men vad ska man ha på sig när benen är fortfarande vinter bleka, nära intill blå typ. Blir nog stan en snabbis för brunutansol inköp så man kan bära kjol! Annars blir man nog grillad i jeans.


Min favorit låt just nu! Inte riktigt min musiksmak alltid men acoustic älskar jag alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0