Bränna under molnen

Brun utan sol. Vilken ska man välja, hur undviker man att bli fläckig och att få en fin färg. Kämpar fortfarande för dessa punkter. Min favorit, säkert som de flesta andras, är Dove. Tycker man blir lite lätt gul av den. Så nu har jag börjat med Normal to Dark Skin istället, även om den inte riktigt passar min hudton så har jag ett knep så resultatet blir bra ändå. Börjar alltid med att peela mig innan. Sen så smörjer jag in mig med en vanlig lotion först och sedan Dove på. Blir inte lika fläckigt då. Den nya jag testat är L'oréal Sublime Bronze. Tycker den funkar väldigt bra om man följder instruktionerna på baksidan. Råkade spreja lite för nära på ena armen och då får man ett spray sträck. Den är lätt att använda och färgen blir riktigt snygg. Lite gyllen brun och inte alls för gul. Torkar direkt istället för Doves som gör att man känner sig lite små kletig hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0