bye bye my love

Väskan står i hallen, packad och klar. Fortfarande super stressad över allting men får väll hoppas att jag kan sova ändå. Nu är första gången sen i söndags som jag sitter ner och tar det lugnt. Eller hyfsat lugnt för är orolig om vi ska komma upp. Upp imorgon tidigt och vid 4.00 kommer Kims pappa för att köra oss till Göteborg. Får se om man överlever vädret där nere för har hört att det är runt 40 grader. Hot hot hot, like like, love it. Pirrar runt i magen på mig och under all stress går jag och små ler. Nu är det äntligen min tur med semster. Skulle kunna hoppa och slå volter av lycka. Men men allt kan hända. Ska försöka ta med mig värmen hem, lovar. Cioa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0